globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diyorum ki madem meyveler güzel, hayat güzel ise gelsene bir şey deniyeceğiz
Neden gelmeli? Onu soruyorum. İstediği yerde yaşayıp Türkiye'yi sevemiyor mu? Ne kadar saçma bir bakış açısı.