Aras21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siyasi söze gerek yok. Bu vatanı ölecek kadar sevenler değil ekonomik sıkıntıda, savaşta bile terk etmezler, ettirmezler. Almanya'da yaşayıp burada harcayıp yazları '' ölürüm Türkiyem '' diyip gelmeleri, kışları ise '' canım vatanım '' diye gitmeleri normal mi
Normal. İsteyen istediği yerde yaşayabilir. Siz gidemiyorsunuz diye kimse başka bir ülkede yaşamayacak mı? Başka bir ülkede yaşayıp bu ülkeyi sevemez mi? Türkiye vatan olarak çok güzel bir toprak parçası. Sizin zihniniz siyasetle kirlendiği için böyle saçma sapan düşüncelere kapılıyorsunuz.