Açabileceğiniz en iyi şirket seçenekleri sıralaması:
Amerika > İngiltere > Estonya > Kıbrıs > Türkiye
Maliyeti yüksek olmasaydı Dubaide bu listeye eklenebilirdi.
Ayrıca oturum izni için Karadağda bir seçenek olarak düşünülebilir.
Bu sıralama vergi avantajlarının yanında kredibilite, ödeme altyapılarına erişim, banka çözümleri ve maliyetleri göz önünde bulundurarak yapılmıştır.
Sizin düşünceleriniz nelerdir?
Şirket Açmak İçin En İyi Ülkeler
14
●914
- 01-06-2024, 19:44:44
- 01-06-2024, 19:49:08Vatandaş olmayan kişiler için KKTC ABD kadar avantajlı değil,Skaylet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı zamanda KKTC'de sermaye zorunluluğu bulunuyor bu yüzden başlangıç maliyeti yüksek kalıyor.
İrlanda'ya gitmeden şu anda kısa süre içinde hızlıca şirket açılamıyor diye biliyorum bu yüzden kolaylıkta söz konusu değil.
- 01-06-2024, 19:52:55İrlanda'yı bilmiyorum tam olarak ama tek seferlik yada birkaç kez gidilerek açılabilir diye biliyorum illa orada kalmaya gerek yok.Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ABD'nin avantajları neler KKTC'e göre? Kktc serbest bölgesinde açıldığında 0 vergi çıkıyor, ABD'deki tek avantaj muhtemelen global ödeme sistemlerine kolay üye olunabiliyor. Sermaye zorunluluğu da acenteler tarafından halledilmekte KKTC'de. - 01-06-2024, 19:57:07Eyaletten eyalete göre çok değiştiği için ABD için sabit bir şey demek mümkün değil.Skaylet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Dediğiniz gibi ödeme altyapıları öncelikli sebep.
Vatandaş olmayıp Amerika'ya satış yapmayan kişilerin normal şartlar altında (2024 için geçerli) vergi beyanı vermesi gerekmiyor.
Verilmesi takdirinde de genelde %15 civarında bir vergi ödeniyor net kar üzerinden.
Kredi, vize gibi avantajları da var uzun vadeli fakat bunlar aynı şekilde Kıbrıs'ta da vardır.
Sermaye zorunluluğunun ben acenteler tarafından halledildiğini bilmiyordum, yeni öğrendim.
Fakat gene de sıralamayı değiştirmezdim sanırım.
- 01-06-2024, 20:00:03Eyvallah. Stripe, Paypal ve bazı Amerikan bankalarında hesap sahibi olmak önemli evet. Ama birkaç milyon üzerinde ciro dönderen birisi olsam ABD yerine KKTC, Malta tercihim olurdu. Bu arada %15 bana çok iyimser geldi, kurumlar vergisi bile ondan yüksek olabilir.Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-06-2024, 20:25:00Karadağda maliyeti ne olur vatandaşlık için bilgin varmı hocamGelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-06-2024, 20:36:28Henüz net bir bilgim yok. Direkt lokal bir danışmana sormak lazım.nemesisqwe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle