Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eyaletten eyalete göre çok değiştiği için ABD için sabit bir şey demek mümkün değil.


Dediğiniz gibi ödeme altyapıları öncelikli sebep.

Vatandaş olmayıp Amerika'ya satış yapmayan kişilerin normal şartlar altında (2024 için geçerli) vergi beyanı vermesi gerekmiyor.
Verilmesi takdirinde de genelde %15 civarında bir vergi ödeniyor net kar üzerinden.

Kredi, vize gibi avantajları da var uzun vadeli fakat bunlar aynı şekilde Kıbrıs'ta da vardır.

Sermaye zorunluluğunun ben acenteler tarafından halledildiğini bilmiyordum, yeni öğrendim.
Fakat gene de sıralamayı değiştirmezdim sanırım.
Eyvallah. Stripe, Paypal ve bazı Amerikan bankalarında hesap sahibi olmak önemli evet. Ama birkaç milyon üzerinde ciro dönderen birisi olsam ABD yerine KKTC, Malta tercihim olurdu. Bu arada %15 bana çok iyimser geldi, kurumlar vergisi bile ondan yüksek olabilir.