Skaylet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İrlanda'yı bilmiyorum tam olarak ama tek seferlik yada birkaç kez gidilerek açılabilir diye biliyorum illa orada kalmaya gerek yok.

ABD'nin avantajları neler KKTC'e göre? Kktc serbest bölgesinde açıldığında 0 vergi çıkıyor, ABD'deki tek avantaj muhtemelen global ödeme sistemlerine kolay üye olunabiliyor. Sermaye zorunluluğu da acenteler tarafından halledilmekte KKTC'de.
Eyaletten eyalete göre çok değiştiği için ABD için sabit bir şey demek mümkün değil.


Dediğiniz gibi ödeme altyapıları öncelikli sebep.

Vatandaş olmayıp Amerika'ya satış yapmayan kişilerin normal şartlar altında (2024 için geçerli) vergi beyanı vermesi gerekmiyor.
Verilmesi takdirinde de genelde %15 civarında bir vergi ödeniyor net kar üzerinden.

Kredi, vize gibi avantajları da var uzun vadeli fakat bunlar aynı şekilde Kıbrıs'ta da vardır.

Sermaye zorunluluğunun ben acenteler tarafından halledildiğini bilmiyordum, yeni öğrendim.
Fakat gene de sıralamayı değiştirmezdim sanırım.