Vatandaş olmayan kişiler için KKTC ABD kadar avantajlı değil,
Aynı zamanda KKTC'de sermaye zorunluluğu bulunuyor bu yüzden başlangıç maliyeti yüksek kalıyor.
İrlanda'ya gitmeden şu anda kısa süre içinde hızlıca şirket açılamıyor diye biliyorum bu yüzden kolaylıkta söz konusu değil.
İrlanda'yı bilmiyorum tam olarak ama tek seferlik yada birkaç kez gidilerek açılabilir diye biliyorum illa orada kalmaya gerek yok.
ABD'nin avantajları neler KKTC'e göre? Kktc serbest bölgesinde açıldığında 0 vergi çıkıyor, ABD'deki tek avantaj muhtemelen global ödeme sistemlerine kolay üye olunabiliyor. Sermaye zorunluluğu da acenteler tarafından halledilmekte KKTC'de.