İki yolda sokak ve tek yön.
Geçiş üstünlüğü sağdaki araçta olur. Bu trafik kuralıdır.
Geçiş kısmında siyah araç biraz hatalı kontrolsüz dalmış gibi olsa da kusur oranı size daha çok çıkabilir.
Geçmiş olsun
Siyahlının geldiği yerde tuzak mevcut. Yavaşlaması için.
Benim yolum caddeden direkt sokağa bağlantı yolum. Biraz gerim cadde.
Şerit çizgisinden yarısı bile geçmemiş gördüğünüz üzere.
Ayrıca siyahlının çıktığı yolun başında biraz beyaz kamyonet görüşü kapatıyor. Her ne kadar da dediğim gibi hızım 15 km/h de olsa sağdaki beyazlı ticarinin engellemesi sebebiyle görüşümde yoktu.
Siyahlı çarpmanın etkisiyle beni ittirdi. şeridin soluna doğru.
Görsel :