Toblerance adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ettimde polis çok yerli olmadı.
@fikirdanis;
Bu arada sağ tarafta park etmiş araçların olduğu şerit ikinci şerit. Yani adam en sağdan en sola geçip vurmuş gibi olmuyor mu?
Valla dostum yol tek yön diğer tuzaklı taraf yine tek yön.
Şerit eskiden kalma olsa gerek kaldırımları yeni yapmış belediye ve kaldırımları genişleterek yolu daraltmış gördüğüm kadarıyla ve sağ taraf araç parkı olmuş yani şerit olarak sağı solu kalmamış bu yolun .

Sen tutanakla basvurunu yap ikinize de oran verirler diye düşünüyorum tabi geçiş üstünlük mevzusunu unutmamak lazım