• 01-06-2024, 00:36:49
    #10
    BaranKync adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buna benzer bir kaza yaşamıştım hatta bu resimdeki çarpan arabanın aynısının içindeyken yaşadım. Tutanakta ne yazıyorsa ona göre kusur payını eksper belirliyor. Tutanakta ne yazıyor bilmiyorum ama burada sen haklısın gibi duruyor. Maddi hasarlı kazalara artık polis bakmıyor polis insiyatif alıp tutanakta yardımcı olabilirdi olmamış bende olmuşlardı. Geçmiş olsun. Ayrıca kaza yaptığınız yer daha önce işlem görmemişse kazaya karışmamışsa değer kayıbı alabiliyorsunuz bunun peşine düşün bence.
    Sigortacımda peşine düşeriz dedi. Bakalım hayırlısı.

    Cevabınız için teşekkürler.
  • 01-06-2024, 00:38:01
    #11
    İki yolda sokak ve tek yön.
    Geçiş üstünlüğü sağdaki araçta olur. Bu trafik kuralıdır.
    Geçiş kısmında siyah araç biraz hatalı kontrolsüz dalmış gibi olsa da kusur oranı size daha çok çıkabilir.

    Geçmiş olsun
  • 01-06-2024, 00:38:52
    #12
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siyahlı kusurlu, böyle durumlarda trafik polisi isteyin, başıma bizzat geldi, evrakları vermek istemiyorsa zaman kazanmaya çalışıyordur, ya alkol etkisi altında yada daha tehlikelisi nefeste alkol çıkmaz trafikte elini kolunu sallıyarak polise gevrek gevrek konuşup üfler alkolmetreye ama madde etkisi altındadır.
    Trafik polisi istedim lakin bizi anlaştırdı. Bizim rapor tutmamız gereken konuda kendisi bilgilerimizi yazarak açıklamaları bizd yazdırarak bize imzalattı.
  • 01-06-2024, 00:46:04
    #13
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İki yolda sokak ve tek yön.
    Geçiş üstünlüğü sağdaki araçta olur. Bu trafik kuralıdır.
    Geçiş kısmında siyah araç biraz hatalı kontrolsüz dalmış gibi olsa da kusur oranı size daha çok çıkabilir.

    Geçmiş olsun
    Siyahlının geldiği yerde tuzak mevcut. Yavaşlaması için.
    Benim yolum caddeden direkt sokağa bağlantı yolum. Biraz gerim cadde.
    Şerit çizgisinden yarısı bile geçmemiş gördüğünüz üzere.

    Ayrıca siyahlının çıktığı yolun başında biraz beyaz kamyonet görüşü kapatıyor. Her ne kadar da dediğim gibi hızım 15 km/h de olsa sağdaki beyazlı ticarinin engellemesi sebebiyle görüşümde yoktu.
    Siyahlı çarpmanın etkisiyle beni ittirdi. şeridin soluna doğru.

    Görsel :


  • 01-06-2024, 00:50:21
    #14
    Toblerance adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trafik polisi istedim lakin bizi anlaştırdı. Bizim rapor tutmamız gereken konuda kendisi bilgilerimizi yazarak açıklamaları bizd yazdırarak bize imzalattı.
    itiraz edecektiniz hocam, ceza yazacaktı gerekirse. Muhtemelen esnaf dilli düdük ayar çekmiştir, tanıyorlardır, yada yanında alkolmetre vs yoktur, tableti yoktur evrak eksikliğini zabıt altına almaya gitse adam kaçsa kendilerinin başı yanacak o topa hiç girmeyip uzlaştırmışlar. Normalde sırf evrak eksikliğinden bile yazması gerekirdi. Yanında ehliyetin, ruhsatın, zorunlu sigorta poliçen olmak zorunda.
  • 01-06-2024, 01:19:10
    #15
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    itiraz edecektiniz hocam, ceza yazacaktı gerekirse. Muhtemelen esnaf dilli düdük ayar çekmiştir, tanıyorlardır, yada yanında alkolmetre vs yoktur, tableti yoktur evrak eksikliğini zabıt altına almaya gitse adam kaçsa kendilerinin başı yanacak o topa hiç girmeyip uzlaştırmışlar. Normalde sırf evrak eksikliğinden bile yazması gerekirdi. Yanında ehliyetin, ruhsatın, zorunlu sigorta poliçen olmak zorunda.
    Ettimde polis çok yerli olmadı.
    @fikirdanis;
    Bu arada sağ tarafta park etmiş araçların olduğu şerit ikinci şerit. Yani adam en sağdan en sola geçip vurmuş gibi olmuyor mu?
  • 01-06-2024, 17:17:53
    #16
    Toblerance adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ettimde polis çok yerli olmadı.
    @fikirdanis;
    Bu arada sağ tarafta park etmiş araçların olduğu şerit ikinci şerit. Yani adam en sağdan en sola geçip vurmuş gibi olmuyor mu?
    Valla dostum yol tek yön diğer tuzaklı taraf yine tek yön.
    Şerit eskiden kalma olsa gerek kaldırımları yeni yapmış belediye ve kaldırımları genişleterek yolu daraltmış gördüğüm kadarıyla ve sağ taraf araç parkı olmuş yani şerit olarak sağı solu kalmamış bu yolun .

    Sen tutanakla basvurunu yap ikinize de oran verirler diye düşünüyorum tabi geçiş üstünlük mevzusunu unutmamak lazım