Trafik polisi istedim lakin bizi anlaştırdı. Bizim rapor tutmamız gereken konuda kendisi bilgilerimizi yazarak açıklamaları bizd yazdırarak bize imzalattı.
itiraz edecektiniz hocam, ceza yazacaktı gerekirse. Muhtemelen esnaf dilli düdük ayar çekmiştir, tanıyorlardır, yada yanında alkolmetre vs yoktur, tableti yoktur evrak eksikliğini zabıt altına almaya gitse adam kaçsa kendilerinin başı yanacak o topa hiç girmeyip uzlaştırmışlar. Normalde sırf evrak eksikliğinden bile yazması gerekirdi. Yanında ehliyetin, ruhsatın, zorunlu sigorta poliçen olmak zorunda.