Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
itiraz edecektiniz hocam, ceza yazacaktı gerekirse. Muhtemelen esnaf dilli düdük ayar çekmiştir, tanıyorlardır, yada yanında alkolmetre vs yoktur, tableti yoktur evrak eksikliğini zabıt altına almaya gitse adam kaçsa kendilerinin başı yanacak o topa hiç girmeyip uzlaştırmışlar. Normalde sırf evrak eksikliğinden bile yazması gerekirdi. Yanında ehliyetin, ruhsatın, zorunlu sigorta poliçen olmak zorunda.
Ettimde polis çok yerli olmadı.
@fikirdanis;
Bu arada sağ tarafta park etmiş araçların olduğu şerit ikinci şerit. Yani adam en sağdan en sola geçip vurmuş gibi olmuyor mu?