• 31-05-2024, 00:31:44
    #10
    Zienmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başrol Mustafadir hocam 🤣
    Hemde düşünmeden 😀
  • 31-05-2024, 00:34:57
    #11
    backlinkmatik.com
    mybb ile ciddi bir birlikteliğimiz oldu, o aralar aynı zaman phpbb, joomla ve vbuletin ile oynaştık, sonra wordpress ile evlendik ve onlarca çocugumuz var şuan

    ayrıca birlikteliğimizi seo mutluluk paketleri ile taçlandırdık. çocuklarımızı bu sağlıklı ve huzurlu paketler ile büyüttük
  • 31-05-2024, 00:35:30
    #12
    Davay davay 🌹
    Evlilik yaşayan oldu en azından ben tanıyorum, belki eskiler bilir. Normal arkadaşlık konusunda 14 yıldır tanıdığım, R10’da tanıştığım ailecek görüştüğüm birisi için iş sebebiyle 7 aydır İstanbul’a yerleştim. Burayı çok küçümsememek lazım.


    Bu sadece son yaşanılan bir konu, bizim tayfa evlendi barklandı genç dönemlerimizde sürekli görüştüğümüz 30-40 kişi çıkartabilirim.
  • 31-05-2024, 00:36:06
    #13
    Erhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evlilik yaşayan oldu en azından ben tanıyorum, belki eskiler bilir. Normal arkadaşlık konusunda 14 yıldır tanıdığım, R10’da tanıştığım ailecek görüştüğüm birisi için iş sebebiyle 7 aydır İstanbul’a yerleştim. Burayı çok küçümsememek lazım.
    Vay beeee😊
  • 31-05-2024, 00:36:33
    #14
    Selam olsun,

    Olumsuz anlaşılmasın ama R10 üzerinde buyur edeceğim pek kimse yok.
    Daha doğru ifadeyle insanların bu yönleriyle değil ticaret önceliği olduğundan alış ya da satış özellikleri önde duruyor. Yoksa bana denk insan yok gibi hastalıklı bir düşüncede değilim. Benim denk olamayacağım bir ton insan vardır. Hepsine sevgiler.
    Eleştiri yapmıyorum kimileri R10'nu ticaret ortamı kimileriyse forum ortamı olarak görebilir hepsine saygım vardır.

    Benim ticaretten ziyade oturduğumuzda iki cümlenin belini 3 ayrı yerden kırabileceğim kişiler ilgimi çeker.
    Burada ya da başka bir yerde böylesi bir arayışım yok elbette, denk gelirse.
    Arkadaş edineyim, ticaret yapayım, dost edineyim, alkış tutayım, alkış alayım gibi sabit bir düşüncem hiç olmadı.
  • 31-05-2024, 00:36:52
    #15
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mybb ile ciddi bir birlikteliğimiz oldu, o aralar aynı zaman phpbb, joomla ve vbuletin ile oynaştık, sonra wordpress ile evlendik ve onlarca çocugumuz var şuan

    ayrıca birlikteliğimizi seo mutluluk paketleri ile taçlandırdık. çocuklarımızı bu sağlıklı ve huzurlu paketler ile büyüttük
    Ciddiyetle okuyordum hocam bende mybb kim diyorum 🤣🤣
  • 31-05-2024, 00:39:34
    #16
    backlinkmatik.com
    Zienmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ciddiyetle okuyordum hocam bende mybb kim diyorum 🤣🤣
    asfafsadasdasdasda
  • 31-05-2024, 00:50:18
    #17
    İki r10 lu ancak aşkla dolu kod yazarlar yada e-book hazırlarlar 😁
  • 31-05-2024, 00:54:26
    #18
    Platin üye
    Geçen sene içerisinde evlenen olmuştu. Konu vardı bulamadım şimdi.