Zienmedia adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10 bir ilişkiye vesile oldu mu ?
35
●3.174
- 31-05-2024, 00:34:57mybb ile ciddi bir birlikteliğimiz oldu, o aralar aynı zaman phpbb, joomla ve vbuletin ile oynaştık, sonra wordpress ile evlendik ve onlarca çocugumuz var şuan
ayrıca birlikteliğimizi seo mutluluk paketleri ile taçlandırdık. çocuklarımızı bu sağlıklı ve huzurlu paketler ile büyüttük - 31-05-2024, 00:35:30Evlilik yaşayan oldu en azından ben tanıyorum, belki eskiler bilir. Normal arkadaşlık konusunda 14 yıldır tanıdığım, R10da tanıştığım ailecek görüştüğüm birisi için iş sebebiyle 7 aydır İstanbula yerleştim. Burayı çok küçümsememek lazım.

Bu sadece son yaşanılan bir konu, bizim tayfa evlendi barklandı genç dönemlerimizde sürekli görüştüğümüz 30-40 kişi çıkartabilirim. - 31-05-2024, 00:36:33Selam olsun,
Olumsuz anlaşılmasın ama R10 üzerinde buyur edeceğim pek kimse yok.
Daha doğru ifadeyle insanların bu yönleriyle değil ticaret önceliği olduğundan alış ya da satış özellikleri önde duruyor. Yoksa bana denk insan yok gibi hastalıklı bir düşüncede değilim. Benim denk olamayacağım bir ton insan vardır. Hepsine sevgiler.
Eleştiri yapmıyorum kimileri R10'nu ticaret ortamı kimileriyse forum ortamı olarak görebilir hepsine saygım vardır.
Benim ticaretten ziyade oturduğumuzda iki cümlenin belini 3 ayrı yerden kırabileceğim kişiler ilgimi çeker.
Burada ya da başka bir yerde böylesi bir arayışım yok elbette, denk gelirse.
Arkadaş edineyim, ticaret yapayım, dost edineyim, alkış tutayım, alkış alayım gibi sabit bir düşüncem hiç olmadı. - 31-05-2024, 00:36:52Ciddiyetle okuyordum hocam bende mybb kim diyorum 🤣🤣SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-05-2024, 00:39:34
- 31-05-2024, 00:50:18İki r10 lu ancak aşkla dolu kod yazarlar yada e-book hazırlarlar 😁
- 31-05-2024, 00:54:26Geçen sene içerisinde evlenen olmuştu. Konu vardı bulamadım şimdi.

