Selam olsun,
Olumsuz anlaşılmasın ama R10 üzerinde buyur edeceğim pek kimse yok.
Daha doğru ifadeyle insanların bu yönleriyle değil ticaret önceliği olduğundan alış ya da satış özellikleri önde duruyor. Yoksa bana denk insan yok gibi hastalıklı bir düşüncede değilim. Benim denk olamayacağım bir ton insan vardır. Hepsine sevgiler.
Eleştiri yapmıyorum kimileri R10'nu ticaret ortamı kimileriyse forum ortamı olarak görebilir hepsine saygım vardır.
Benim ticaretten ziyade oturduğumuzda iki cümlenin belini 3 ayrı yerden kırabileceğim kişiler ilgimi çeker.
Burada ya da başka bir yerde böylesi bir arayışım yok elbette, denk gelirse.
Arkadaş edineyim, ticaret yapayım, dost edineyim, alkış tutayım, alkış alayım gibi sabit bir düşüncem hiç olmadı.