Erhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evlilik yaşayan oldu en azından ben tanıyorum, belki eskiler bilir. Normal arkadaşlık konusunda 14 yıldır tanıdığım, R10’da tanıştığım ailecek görüştüğüm birisi için iş sebebiyle 7 aydır İstanbul’a yerleştim. Burayı çok küçümsememek lazım.
Vay beeee😊