Evlilik yaşayan oldu en azından ben tanıyorum, belki eskiler bilir. Normal arkadaşlık konusunda 14 yıldır tanıdığım, R10da tanıştığım ailecek görüştüğüm birisi için iş sebebiyle 7 aydır İstanbula yerleştim. Burayı çok küçümsememek lazım.
Bu sadece son yaşanılan bir konu, bizim tayfa evlendi barklandı genç dönemlerimizde sürekli görüştüğümüz 30-40 kişi çıkartabilirim.