• 11-07-2009, 17:28:44
    #1
    ........................

    ........................

    ........................
  • 11-07-2009, 17:41:32
    #2
    aynı durum bende de var bu yaz okulunda 12 krediyi cc yapamazsam atılıyorum.sınavlara 10 gün kaldı.geceleri birden uyanıyorum.hiç bir şey korkutmuyor ama 15 ay askerlik zor geliyor.ama vatan borcu atılırsak mecbur yapacağız.Allah yardımcımız olsun dostum.
  • 11-07-2009, 17:50:00
    #3
    ........................

    ........................

    ........................
  • 11-07-2009, 18:05:53
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Biz üniversiteye girmek için uğraşıyoruz sen atılmamak için.
    ALLAH kolaylık versin.İnşallah geçersin.
  • 11-07-2009, 18:09:08
    #5
    ........................

    ........................

    ........................
  • 11-07-2009, 18:44:44
    #6
    Üyeliği durduruldu
    haXan1711 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Girin girin...Çok eğlenceli bir ortam.

    Girene kadar bir dünya uğraş veriyorsunuz girdikten sonrada çıkabilmek için bir dünya uğraş veriyorsunuz...
    Çok güzel ifade etmişsin durumu, geçen sene yine bu forumda biryerlere yerleştiğim haberini vs yazıyordum bu sene nasıl bitcek bu okul diye düşünüyorum alttan dersim yok ama geçen her yıl insana 10 yıl gibi ileri atıyor kocattı beni daha ilk yılımda
  • 11-07-2009, 18:46:33
    #7
    haXan1711 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Girin girin...Çok eğlenceli bir ortam.
    Girene kadar bir dünya uğraş veriyorsunuz girdikten sonrada çıkabilmek için bir dünya uğraş veriyorsunuz...
    Süper özetlemişsin tek bir cümleyle
  • 11-07-2009, 19:52:21
    #8
    Bende maliye 3. sınıfa geçtim. Sadece istatistik 2 dersini geçemedim ve onuda geçebileceğimi sanmıyorum. Geçemezsem nasıl mezun olucam fikrim yok.
  • 11-07-2009, 19:57:12
    #9
    ........................

    ........................

    ........................