........................
........................
........................
1 Ders Yüzünden ÜNİVERSİTE'den ATILICAM !
14
●980
- 11-07-2009, 18:44:44Üyeliği durdurulduÇok güzel ifade etmişsin durumu, geçen sene yine bu forumda biryerlere yerleştiğim haberini vs yazıyordum bu sene nasıl bitcek bu okul diye düşünüyorum alttan dersim yok ama geçen her yıl insana 10 yıl gibi ileri atıyor kocattı beni daha ilk yılımdahaXan1711 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-07-2009, 18:46:33Süper özetlemişsin tek bir cümleylehaXan1711 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle