Konu
1 Ders Yüzünden ÜNİVERSİTE'den ATILICAM !
11-07-2009, 19:52:21
#8
EFO
Bende maliye 3. sınıfa geçtim. Sadece istatistik 2 dersini geçemedim ve onuda geçebileceğimi sanmıyorum. Geçemezsem nasıl mezun olucam fikrim yok.