Girin girin...Çok eğlenceli bir ortam.
Girene kadar bir dünya uğraş veriyorsunuz girdikten sonrada çıkabilmek için bir dünya uğraş veriyorsunuz...
Çok güzel ifade etmişsin durumu, geçen sene yine bu forumda biryerlere yerleştiğim haberini vs yazıyordum bu sene nasıl bitcek bu okul diye düşünüyorum alttan dersim yok ama geçen her yıl insana 10 yıl gibi ileri atıyor kocattı beni daha ilk yılımda