Konu
1 Ders Yüzünden ÜNİVERSİTE'den ATILICAM !
11-07-2009, 18:46:33
#7
bizmut
haXan1711 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Girin girin...Çok eğlenceli bir ortam.
Girene kadar bir dünya uğraş veriyorsunuz girdikten sonrada çıkabilmek için bir dünya uğraş veriyorsunuz...
Süper özetlemişsin tek bir cümleyle