• 21-05-2024, 21:24:12
    #1
    Hayatımda bunuda yaşadım, yaşamadın demeyin saçma bir şey oldu.

    Yıllardır iş yaptığım 6 şubeli bir firma vardı.

    3 ay önce ödeme almam gerekirken sahibi biraz bekle kardeşim yollayacağım demişti. Hazar yollar dedim. Tüm alan adları üstümeydi. Derken bugün anadolu savcılıgından bir savcı sekreteri aradı, müsaitseniz gelin diye. Hiç adliyeyle işim olmayan biri için dedim ne oldu merak etmeyin sorun yok bir firma hakkında bilgi alacak dedi.

    Gittim bugün saat 16'da. Savcı bey sağolsun bir oralet ikram etti derken dedi ki aa firmasının sahibi tanıyor musun. Şöyle böyle yapmış derken en son 15 gün önce mesajlaştık onun harici yakınlıgım vb yoktur dedim. Bir arar mısın dedi aradım telefonu kapalıydı. Onu da geçtim dedim eşinin numarası var, oda kapalıydı.

    Dedim bizi de dolandırdılar savcı dedi öyle görünüyor, alacağım 2500 3000 tl idi ama böyle saçmalığa maruz kaldım. Ne olursa olsun domainleri üzerinizde tutmayın, firma ne kadar iyi olursa olsun siz firmada tutun derim.
  • 21-05-2024, 21:26:58
    #2
    Geçmiş olsun hocam
  • 21-05-2024, 21:27:43
    #3
    merhaba hocam, domainlerinizin whois bilgilerini gizlemiÅŸ miydiniz peki ?
  • 21-05-2024, 21:28:43
    #4
    disavurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba hocam, domainlerinizin whois bilgilerini gizlemiÅŸ miydiniz peki ?
    gizledim fakat savcılık aldığım firmadan talep etmiş onlarda vermişler. Aldığım firma "i" ile başlayan bir firma.
  • 21-05-2024, 21:30:43
    #5
    Geçmiş olsun hocam.
  • 21-05-2024, 21:30:50
    #6
    dilimde tüy bitti bu forumda
    domainleri asla kendiniz kartınızla almayın üzerinizde panelinizde tutmayın.

    iş domaine kadar geldiyse bir de hakim karşısına çıkacaksınız gibi şimdiden geçmiş olsun.
  • 21-05-2024, 21:30:54
    #7
    GokselArda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gizledim fakat savcılık aldığım firmadan talep etmiş onlarda vermişler. Aldığım firma "i" ile başlayan bir firma.
    Türk bir firma mı hocam ? Öğrenmek istediğim bilgi bu işlemlerin ne kadar sürede gerçekleştiği
  • 21-05-2024, 21:33:37
    #8
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dilimde tüy bitti bu forumda
    domainleri asla kendiniz kartınızla almayın üzerinizde panelinizde tutmayın.

    iş domaine kadar geldiyse bir de hakim karşısına çıkacaksınız gibi şimdiden geçmiş olsun.
    Resmi olarak bana bir suçlama vb yok. Sadece domaini ben aldığım için bilgi almak istemişler. Faturayı zaten firmaya kestirmiştim.

    disavurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türk bir firma mı hocam ? Öğrenmek istediğim bilgi bu işlemlerin ne kadar sürede gerçekleştiği
    Evet, Türk firması. İnanın hiç fikrim yok ama 3 ay önce sıkıntıları başlamıştı diye biliyorum.
  • 21-05-2024, 21:50:19
    #9
    benzer bir mevzudan benimde dilim yandı
    geçmiş olsun