disavurum adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Buda oldu: Domain bende diye savcılığa gittim :D
12
●998
- 21-05-2024, 21:54:41mağdur çok maalesef, 100 milyona yakın bir mebla söz konusuLEJY0N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-05-2024, 21:55:45yenilemediğim ve düşen bir alan adımı yıllar öncesi başkası alıp site açmış. Eski regleyen olarak beni bulup hakkımda yakalama kararı çıkartmışlardı

savcıya ifade vermeye gitmek zorunda kalmıştım. Sonrasında da bir şey çıkmadı. - 21-05-2024, 22:12:39hocam mağdur varsa sıkıntı iş. Benim olayda mağdur yoktu kamu davasıydi. Birde hem polis hem savcı bu tarz şeylerden gram anlamıyorlar. Domainin ne olduğunu anlatana kadar canim çıktıGokselArda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
