Konu
Buda oldu: Domain bende diye savcılığa gittim :D
21-05-2024, 22:12:39
#13
LEJY0N
GokselArda adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
mağdur çok maalesef, 100 milyona yakın bir mebla söz konusu
hocam mağdur varsa sıkıntı iş. Benim olayda mağdur yoktu kamu davasıydi. Birde hem polis hem savcı bu tarz şeylerden gram anlamıyorlar. Domainin ne olduğunu anlatana kadar canim çıktı