fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dilimde tüy bitti bu forumda
domainleri asla kendiniz kartınızla almayın üzerinizde panelinizde tutmayın.

iş domaine kadar geldiyse bir de hakim karşısına çıkacaksınız gibi şimdiden geçmiş olsun.
Resmi olarak bana bir suçlama vb yok. Sadece domaini ben aldığım için bilgi almak istemişler. Faturayı zaten firmaya kestirmiştim.

disavurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türk bir firma mı hocam ? Öğrenmek istediğim bilgi bu işlemlerin ne kadar sürede gerçekleştiği
Evet, Türk firması. İnanın hiç fikrim yok ama 3 ay önce sıkıntıları başlamıştı diye biliyorum.