Konu
Buda oldu: Domain bende diye savcılığa gittim :D
21-05-2024, 21:30:54
#7
disavurum
GokselArda adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
gizledim fakat savcılık aldığım firmadan talep etmiş onlarda vermişler. Aldığım firma "i" ile başlayan bir firma.
Türk bir firma mı hocam ? Öğrenmek istediğim bilgi bu işlemlerin ne kadar sürede gerçekleştiği