Konu
Buda oldu: Domain bende diye savcılığa gittim :D
21-05-2024, 21:28:43
#4
GokselArda
disavurum adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
merhaba hocam, domainlerinizin whois bilgilerini gizlemiş miydiniz peki ?
gizledim fakat savcılık aldığım firmadan talep etmiş onlarda vermişler. Aldığım firma "i" ile başlayan bir firma.