Platformda keyifle baktığım kategorilerden biri sikayetim var bölümü, heyecanlı geçiyor açıkçası.

Merak ettiğim r10 ekibi sisteme get özelliği getirse ve alıcı ödemeyi yapsa, satıcı veya hizmet veren de işi teslim edince ödemeyi karşı tarafa iletse. Bu hizmette de cüzi bir miktarda komisyon alsa bu kadar dolandırıcılık olayları olmaz.
Yönetimin böyle bir çalışması var mı veya olacak mı?
İyi forumlar.
