xdrive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O da yorucu iş. Adam işi tam yapmayacak, bitti diyecek. Sonra kişi kötü niyetliyse gerçekten biten işe onay vermeyecek ve tam olmadı diyecek. Sonra yine şikayet konuları.
aynen öyle, farklı platformlarda bu durum yaşanıyor.