Hocam yanlış hatırlamıyorsam daha öncede gündeme geldi kullanıcılar tarafından ancak yönetim pek sıcak bakmıyordu.
Çünkü bu aynı zamanda büyük bir risk ve sorumluluğu beraberinde getirecek bir durum.
Ayrıca emin olmamakla beraber yasal olarak bu tarz bir faaliyet gerçekleştirebilmek için R10'un Türkiye'de faaliyet gösteriyor olması gerekiyor.
Son olarak r10 bir ticaret platformu değil, R10 bir webmaster forumu ve ticaret puanı sistemi sadece +ref olarak değerlendirilen bir sistem... (Sarı site tarzında bir yer değil anlamında söylüyorum.)