Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Süreç için önerim;
Alıcı ödemeyi gerçekleştirecek ve r10 havuzuna düşecek.
Satıcı işi yapacak ve onay için sunum yapacak ve onayı alacak sonra işi teslim edecek.
Alıcı onaylar ise satıcıya ödeme geçecek.
Alıcı onaylamaz ise sebebini yazacak ve inceleme yapılacak (r10 komisyon alırsa bir personel bunun takibini yapabilir.) İncelemeye göre ödeme satıcıya geçecek veya alıcıya iade edilecek
Satıcı taraflı bir problem varsa (-) puan verilecek
Alıcı taraflı bir problem varsa (-) puan verilecek
Yani tahminimce r10 üzerinde günlük 1'm e yakın bir ticaret dönüyordur.
Yapılabilitesi olan birşey diye düşünüyorum.