Merhabalar,
Platformda keyifle baktığım kategorilerden biri sikayetim var bölümü, heyecanlı geçiyor açıkçası.
Merak ettiğim r10 ekibi sisteme get özelliği getirse ve alıcı ödemeyi yapsa, satıcı veya hizmet veren de işi teslim edince ödemeyi karşı tarafa iletse. Bu hizmette de cüzi bir miktarda komisyon alsa bu kadar dolandırıcılık olayları olmaz.
Yönetimin böyle bir çalışması var mı veya olacak mı?
İyi forumlar.
o zaman bu forum iyicene ticarete döner ve itemsatış gibi sitelerden bi farkı kalmaz ekstra eskiden yine bu tarz bi konu açılmıştı yönetim yapılmayacağını söylemişti ama şimdi böyle bir fikir var mı bilemem
tabii ticaretin dönmesi iyi birşey ama şuan da r10 da 10 konudan 6 7 tanesi ticareti 3 4 tanesi soru veya olaylarla ilgili konular fakat get sistemi ile hiç sohbet dönmez komple ticaret sayfasına döner bence şuanki hali çok iyi
dolandırıcılık yapan da zaten cezasını alıyor her türlü