• 14-05-2024, 22:07:42
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhabalar,

    Platformda keyifle baktığım kategorilerden biri sikayetim var bölümü, heyecanlı geçiyor açıkçası.

    Merak ettiğim r10 ekibi sisteme get özelliği getirse ve alıcı ödemeyi yapsa, satıcı veya hizmet veren de işi teslim edince ödemeyi karşı tarafa iletse. Bu hizmette de cüzi bir miktarda komisyon alsa bu kadar dolandırıcılık olayları olmaz.

    Yönetimin böyle bir çalışması var mı veya olacak mı?

    İyi forumlar.
  • 14-05-2024, 22:08:36
    #2
    Umarım böyle bir sistem gelir çok mantıklı insanlar daha az dolandırılır.
  • 14-05-2024, 22:09:42
    #3
    Hocam yanlış hatırlamıyorsam daha öncede gündeme geldi kullanıcılar tarafından ancak yönetim pek sıcak bakmıyordu.
    Çünkü bu aynı zamanda büyük bir risk ve sorumluluğu beraberinde getirecek bir durum.
    Ayrıca emin olmamakla beraber yasal olarak bu tarz bir faaliyet gerçekleştirebilmek için R10'un Türkiye'de faaliyet gösteriyor olması gerekiyor.
    Son olarak r10 bir ticaret platformu değil, R10 bir webmaster forumu ve ticaret puanı sistemi sadece +ref olarak değerlendirilen bir sistem... (Sarı site tarzında bir yer değil anlamında söylüyorum.)
  • 14-05-2024, 22:10:07
    #4
    O da yorucu iş. Adam işi tam yapmayacak, bitti diyecek. Sonra kişi kötü niyetliyse gerçekten biten işe onay vermeyecek ve tam olmadı diyecek. Sonra yine şikayet konuları.
  • 14-05-2024, 22:11:51
    #5
    İyi olur ama bir yandan da ticaret puanlarının pek değeri kalmaz, onun yerine kimlik doğrulaması zorunlu olsa dolandırıcılık yapanlarla ilgili yasal yoldan veya farklı yollardan yıldırıcı tedbirler alınsa daha iyi olur.
  • 14-05-2024, 22:11:53
    #6
    BayernTechnolog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Platformda keyifle baktığım kategorilerden biri sikayetim var bölümü, heyecanlı geçiyor açıkçası.

    Merak ettiğim r10 ekibi sisteme get özelliği getirse ve alıcı ödemeyi yapsa, satıcı veya hizmet veren de işi teslim edince ödemeyi karşı tarafa iletse. Bu hizmette de cüzi bir miktarda komisyon alsa bu kadar dolandırıcılık olayları olmaz.

    Yönetimin böyle bir çalışması var mı veya olacak mı?

    İyi forumlar.
    o zaman bu forum iyicene ticarete döner ve itemsatış gibi sitelerden bi farkı kalmaz ekstra eskiden yine bu tarz bi konu açılmıştı yönetim yapılmayacağını söylemişti ama şimdi böyle bir fikir var mı bilemem
    tabii ticaretin dönmesi iyi birşey ama şuan da r10 da 10 konudan 6 7 tanesi ticareti 3 4 tanesi soru veya olaylarla ilgili konular fakat get sistemi ile hiç sohbet dönmez komple ticaret sayfasına döner bence şuanki hali çok iyi
    dolandırıcılık yapan da zaten cezasını alıyor her türlü
  • 14-05-2024, 22:12:57
    #7
    xdrive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O da yorucu iş. Adam işi tam yapmayacak, bitti diyecek. Sonra kişi kötü niyetliyse gerçekten biten işe onay vermeyecek ve tam olmadı diyecek. Sonra yine şikayet konuları.
    aynen öyle, farklı platformlarda bu durum yaşanıyor.
  • 14-05-2024, 22:14:16
    #8

    Birde günde bu kadar ticaretin gerçekleştiği bir noktada bu operasyonu yönetecek personel vs. şart, günümüzde bu tarz bir platformdan asgari ücretle personel çalıştırılmayacağına göre bu işin maliyetide bu ticaretlere yansımalı...
    Ayda 6.000 ticaret olsa vergisi ıvırı zıvırını düştüğün zaman her ticaret için R10'un kemiksiz bir 50 TL alması gerekir.
  • 14-05-2024, 22:15:24
    #9
    Süreç için önerim;

    Alıcı ödemeyi gerçekleştirecek ve r10 havuzuna düşecek.
    Satıcı işi yapacak ve onay için sunum yapacak ve onayı alacak sonra işi teslim edecek.

    Alıcı onaylar ise satıcıya ödeme geçecek.
    Alıcı onaylamaz ise sebebini yazacak ve inceleme yapılacak (r10 komisyon alırsa bir personel bunun takibini yapabilir.) İncelemeye göre ödeme satıcıya geçecek veya alıcıya iade edilecek
    Satıcı taraflı bir problem varsa (-) puan verilecek
    Alıcı taraflı bir problem varsa (-) puan verilecek

    Yani tahminimce r10 üzerinde günlük 1'm e yakın bir ticaret dönüyordur.

    Yapılabilitesi olan birşey diye düşünüyorum.