Akbank'ın gözü doymuyor.Pes !
27
●1.788
- 08-07-2009, 22:22:10Eftleri artık wap üzerinden yapıp 3 lira kaptırmayacağım ancak onunda zorluğu var sadece daha önce kayıt edilmiş eftleri yapabiliyoruz yani her eft için rumuz oluşturmamız lazım.
- 09-07-2009, 00:07:30başka bir banka kullanmamanızın nedeni nedir ? İş bankta havale ücretsiz ve eft 1 lira.Online o kadar kolay ki herşey.Ne bileyim vardır sizin de bir nedeniniz.Ben bile aslında VakıfBank'tan eft dahil her bir şeyi ücretsiz yapma şansım varken hala iş banktayım
- 09-07-2009, 02:26:50Üyeliği durdurulduBütün işlerimi Akbank üzerinden yapıyordum, havale olayında fiyatı çok abarttı, zaten link almak için 10 lira gönderiyoruz +5 lira atm den havale parası...
- 09-07-2009, 15:32:59HoST13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maaş hesabı olmasına rağmen yine masraf kesintisi oluyor mu ?