• 08-07-2009, 21:00:25
    #10
    yaşaşın iş bankası öğrenciye hesap işletim ücreti yok

    genel olarak

    havala beleş
    Eft 1 lira
    Atm/Btm den havale 3 lira

    Tabi internet varken kim atm veya btm kullanır
  • 08-07-2009, 21:00:34
    #11
    Misafir
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eft olsa yine anlarımda aynı banka içinden, başka bir şubeye gidecek para banka çalışanı parayı burdan alıp şubeye götürmeyecek ki.

    Anlamadığım nokta EFT ücretinden daha fazla aynı banka içerisindeki havale ücreti
  • 08-07-2009, 21:03:41
    #12
    Akbank'ı bırakmanın zamanı geldi.
  • 08-07-2009, 21:10:03
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Diyorum size geçin ING bank'a. eft havale ücretsiz. öğrenci olmaya bile gerek yok. yıllık kesim ücretide yokk..
  • 08-07-2009, 21:40:27
    #14
    Babama mesaj gelmiş, bu ne, yolladıkları mesaj için bizdenmi para kesiyolarmış dedi. Bende yok öyle saçma salak iş olurmu dedim, şimdi mesajı okuyunca anladım ki; oluyomuş.
    Sadece akbank değil hepsi aynı. Bugün vodafone aradı alokontörmü neymiş ona kayıt etmek için dilenmedikleri kaldı nerdeyse bende tamam dedim, kredi kartı numarasını falan verdim, şifre belirledim. En sonunda kapatmadan önce aylık ücreti 10 lira bilmem kaç kuruş 2 yıllık üyeliğiniz var dedi. Hemen iptal ettirmek istediğimi söyledim, üyeliğinizi 1 yıla indirelim, 6 ay boyunca 4 lira ödeyin dedi bu sefer, zor güç iptal ettirdim geri. Aynı dilenci gibiler, yalvarıyolar kayıt için sonra kapatmadan hemen önce kayıt ücretini söylüyolar.
    Dikkatli olun böyle tongaya düşürmesinler, ararlarsa bu tür şeyler için önce kayıt ücreti varmı, varsa ne kadar falan bunları sorun.
  • 08-07-2009, 21:52:55
    #15
    Garanti bankası:

    Yılda 2 kez 29 Lira ücret kesiyor.
    EFT: 2.5 TL
    Havale: 0.8 TL
  • 08-07-2009, 21:53:26
    #16
    Üyeliği durduruldu
    akbank ı bırakmanın zamanı geldide geçiyo
  • 08-07-2009, 22:00:42
    #17
    DoktorTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Garanti bankası:
    Yılda 2 kez 29 Lira ücret kesiyor.
    Ben de bunun için hesapta hiç para bırakmıyorum. Para gelince nesine.com hesabıma aktarıyorum. Lazım olduğunda ordan nesine.com'dan garanti hesabıma tekrar alıp harcıyorum. 1 günden uzun süre para hesapta kalınca işlem ücreti diyet kesiyor hemen
  • 08-07-2009, 22:01:58
    #18
    aynen eft ücreti için canım cıkıyor 3 tl yuh artık