• 08-07-2009, 22:22:10
    #19
    sunucuoptimizasyon.com
    Eftleri artık wap üzerinden yapıp 3 lira kaptırmayacağım ancak onunda zorluğu var sadece daha önce kayıt edilmiş eftleri yapabiliyoruz yani her eft için rumuz oluşturmamız lazım.
  • 08-07-2009, 22:53:13
    #20
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    pes , 2009 !
  • 09-07-2009, 00:07:30
    #21
    başka bir banka kullanmamanızın nedeni nedir ? İş bankta havale ücretsiz ve eft 1 lira.Online o kadar kolay ki herşey.Ne bileyim vardır sizin de bir nedeniniz.Ben bile aslında VakıfBank'tan eft dahil her bir şeyi ücretsiz yapma şansım varken hala iş banktayım
  • 09-07-2009, 00:12:23
    #22
    Üyeliği durduruldu
    içerisinde Ak olan neyden hayır geldiki bu ülkeye o bankadanda gelsin
  • 09-07-2009, 00:53:59
    #23
    Yapı kredi kullanıyorum havale ve eft masrafı alınmıyor.
  • 09-07-2009, 02:26:50
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Bütün işlerimi Akbank üzerinden yapıyordum, havale olayında fiyatı çok abarttı, zaten link almak için 10 lira gönderiyoruz +5 lira atm den havale parası...
  • 09-07-2009, 10:09:56
    #25
    Nasıl banka bu ayıptır ya 5 TL havale parası mı olur.
  • 09-07-2009, 11:03:36
    #26
    Kendi maaş hesabım orda olması anında kaptırım ama mecbur kullanıyoruz. Çok saçma ücret talepleri var.
  • 09-07-2009, 15:32:59
    #27
    HoST13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi maaş hesabım orda olması anında kaptırım ama mecbur kullanıyoruz. Çok saçma ücret talepleri var.

    Maaş hesabı olmasına rağmen yine masraf kesintisi oluyor mu ?