Konu
Akbank'ın gözü doymuyor.Pes !
09-07-2009, 11:03:36
#26
HoST13
Kendi maaş hesabım orda olması anında kaptırım ama mecbur kullanıyoruz. Çok saçma ücret talepleri var.