HoST13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendi maaş hesabım orda olması anında kaptırım ama mecbur kullanıyoruz. Çok saçma ücret talepleri var.

Maaş hesabı olmasına rağmen yine masraf kesintisi oluyor mu ?