• 06-05-2024, 01:03:14
    #1
    Eskiden insanlar arası samimiyet sevgi bağlılık hoşgörü vardı şimdi herhangi bir dükkana gidiyorum selam sabah yok insanların suratları asık hergun cinayetler iğrenç haberler eskiden mi güzeldik arkadaşlar yoksa ülkemizin hayat şartları ile alakalı bir durum mu akraba akrabayı tanımaz olmuş garip bir durumdayiz
    • hakan4729
    hakan4729 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 06-05-2024, 01:05:58
    #2
    yabancılaştırıldık
  • 06-05-2024, 01:09:27
    #3
    Geceyi kaybettim günler yabancı - Engin Nurşani
  • 06-05-2024, 01:12:55
    #4
    Teknoloji dünyanın anasını belledi.
    Barış Manço'lu zamanlar iyiydi.
  • 06-05-2024, 01:14:08
    #5
    Şu ulu çınarın boynu bükülmüş
    Dınınınınınını
  • 06-05-2024, 01:17:33
    #6
    Elinde büyüdüğüm komşum annem hastane de yattığı için her gün yemek yapıp getiriyor çok duygulanıyorum eskiden kapılarımız açıktı ortada kilim vardı isteyen girip çıkıyordu tüm bina aile gibiydik şuan kimse kimseyle konuşmuyor çok acayibime geliyor ne ara böyle olduk neden böyle olduk toplumun ahlakı nasıl birden böyle oldu anlamıyorum
  • 06-05-2024, 01:18:42
    #7
    çok eski yıllarda daha fakirdik ülke olarak ama maneviyatımız vardı,şimdi avrupayla dünya ile kıyaslanamayacak kadar olsada daha güçlü daha maddi durumumuz iyi ama maneviyatımızı kaybettik. buna rağmen ekonomimiz global devir döngüsüne göre iyi değil.çok şey yazarımda siyasete girer o yüzden kalsın
  • 06-05-2024, 01:22:49
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Milletin parası yok. Para mutluluğu getirmez diyorlar ya.
    İnsanların şu anda tek dertleri geçim.
    Kira ödemeleri, faturalar, market harcamaları derken yaşam standartları iyice düştü. Şu durumda ne bekliyorsunuz ki? Esnaf da aynı, müşteri de aynı.