Milletin parası yok. Para mutluluğu getirmez diyorlar ya.
İnsanların şu anda tek dertleri geçim.
Kira ödemeleri, faturalar, market harcamaları derken yaşam standartları iyice düştü. Şu durumda ne bekliyorsunuz ki? Esnaf da aynı, müşteri de aynı.