Elinde büyüdüğüm komşum annem hastane de yattığı için her gün yemek yapıp getiriyor çok duygulanıyorum eskiden kapılarımız açıktı ortada kilim vardı isteyen girip çıkıyordu tüm bina aile gibiydik şuan kimse kimseyle konuşmuyor çok acayibime geliyor ne ara böyle olduk neden böyle olduk toplumun ahlakı nasıl birden böyle oldu anlamıyorum