çok eski yıllarda daha fakirdik ülke olarak ama maneviyatımız vardı,şimdi avrupayla dünya ile kıyaslanamayacak kadar olsada daha güçlü daha maddi durumumuz iyi ama maneviyatımızı kaybettik. buna rağmen ekonomimiz global devir döngüsüne göre iyi değil.çok şey yazarımda siyasete girer o yüzden kalsın