• 04-05-2024, 19:40:47
    #10
    bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben burayi sostal medya olarak kullaniyorum. Emin ol kimse okumaz bu kadar usun yaziyi kiyak gectim sana özet yazdim
    Ben okudum

    @zekikaynak; başarılar. Konu hakkında gelişme olursa takip edebilmek adına konunuzda mesajım olsun istedim.
  • 04-05-2024, 20:17:35
    #11
    bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özet: arkadas bir cok toptancidan sorun yasamis. En sonunda kendi uretime baslamis.
    Okuduktan sonra gördüm
    Belli bir sure sonra paraya doygunluk mu desem.iş begenmemezlik mi desem heryerde var hocam bu insanlar.
    Onlara da sorsan musterilerden dert yanarlar.Bu devirde ticaret sabir işi.Tek yere bagli kalip fiyat almayacaksin hocam.Ayni anda farkli kisilerden teklof alacaksin.Onlar firildaksa sende oyunu onlara gore oynayacaksin.
  • 05-05-2024, 10:46:17
    #12
    R10 Sigortacısı
    zekikaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bir yıldan biraz daha uzun süre önce bir e-ticaret markası kurdum ve o gün bugündür toptancılarla uğraşmaktan anam ağlıyor İnanılmaz bir şekilde doğru dürüst toptancı bulmak imkansız hepsi acayip şımarık, vurdumduymaz, kalitesiz hatta terbiyesiz. Öyle olmayan illa vardır ama binde bir oldukları için ben denk gelemedim henüz..

    Hal böyle oluca bizde biraz daha t-shirt tarafına yönelelim istedik. Fakat biryerlerden toptan t-shirt almak yerine kendi markamıza ait kendi t-shirtlerimizi ürettirip onları satmak istiyorduk. Bilmediğimiz şey ise oradaki üretimcilerin de toptancılardan aşağı kalmadığıydı. Önce R10'dan ismi lazım değil bir arkadaşla anlaştık, deneme baskı istedik bastı gönderdi herşey normal, ürünlerin kalitesini de sevdik sipariş geçeceğiz artık ama öncesinde kumaş renklerini görebilmek için bir kumaş kartelası istedik ki sadece siyah ve beyaz sipariş vermeyeceğiz. Diğer renk kumaşlarıda bilelim görelim ona göre tasarımlarımızın hangi renkte nasıl duracağını öngörebilelim. Neyse arkadaş konuştuk tamam dedi göndereyim bir iki güne sonra liseli kız gibi telefonlarımızı açmamaya başladı. 1-2-3-5 yok açmıyor. En son tanımadığı bir telefondan aradım açtı dedim ulaşamıyorum sana abi dedi yapamayacağım senin işi çok yoğunum. Yersen!! Neyse silah zoru ile iş yaptıracak halimiz yok ok dedik gönderdik.

    Sonra yine R10'dan bir arkadaşımınız önerisi ile bursatekstilbaski.com'a ulaştım. Neyse aradım konuştum, anlattım. Hatta ilk başımızdan geçen olayı da anlattım. Oda benim gibi liseli kız gibi davranmanın doğru olmadığını vs söyledi. Neyse nitekim ondan örnek baskı istemedim direk kumaş kartelasını istedim ki aynı şekilde hangi renk kumaşlar var, hangi tasarımı nasıl uygularız planlayabilelim. Tamam dedi gönderelim tabiki. Sonra bilin bakalım ne oldu bu vatandaşta liseli kız moduna geçti ve telefonlarımıza bakmamaya başladı. Bende artık ilk seferki gibi bilmediği bir telefondan arama gereği hissetmedim.

    Ama gerçekten bu arkadaşların dertlerini anlamakta zorlanıyorum. Ya kimse kimse ile çalışmak zorunda değil işine gelmiyorsa yapmak istemiyorsan kestirir atarsın biter. Ne bozuluruz ne küfrederiz.. Ancak sevgilisi ile ayrılmış ama sevgilisinin haberi olmayan liseli ergen kız tripleri nedir böyle. Siz bu ahlakla nasıl iş yapıp nasıl para kazanıyorsunuz inanılır gibi değil.. Sonra devran döner iş yok, yaprak kıpırdamıyor diye ağlarsınız ama borun pazarı geçmiş olur.

    Bende bundan sonra bu gibi kişilerle uğraşmak yerine kendi aletlerimi alıp evde yapacağım üretimi. Nette gezinirken Cricut diye bir markaya rastladım. Çok şık güzel cihazlar ile nerdeyse all-in-one bir sistem oluşturmuşlar ama anladığım kadarı ile Türkiye'de tüm cihazlar gelmemiş.. Birde doğru mu anladım bilmiyorum fakat sanki sadece folyo kesim yapıp onu süblimasyon baskı yapıyor. Yani rengarenk DTF baskı gibi işler yapılamıyor gibi. Ya da ben henüz yeni araştırmaya başladığım için anlamadım bilemiyorum.

    Nitekim kötü komşu ev sahibi eder misali kötü Toptancı ve Üreticiler de bizi üretimci olma yoluna itti. Teşekkür ederiz.
    Hocam insan var insan var. Forumdan bir arkadaş 1 koli küllük sipariş geçti bize. Kırmızı istemiş biz yanlışlıkla siyah göndermişiz. Aradı durumu söyledi. Ücretsiz olarak eskisini iade almadan yenisini gönderdik.
  • 05-05-2024, 12:24:16
    #13
    Böyle tipler her yerde var hocam. Sonra ekonomik kriz var diyorlar. Varsa o zaman sende müşteriyi kaçırma.
    Bir ara bir projemiz için ince bir zincire ihtiyacımız oldu. Gittiğimiz bir yerde adama söyledik, adam arka tarafa doğru gitti. Herhalde mala bakıyor diye düşündük, bir baktık ki başka bir müşterinin arkasında elini arkaya bağlamış bakıyor
    Satmayacaksan satma arkadaş. Elimde yok de gönder. Sanki bir orada yokmuşuz gibi davrandı
    Aynen böyle olduk.

  • 05-05-2024, 12:47:40
    #14
    white35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam insan var insan var. Forumdan bir arkadaş 1 koli küllük sipariş geçti bize. Kırmızı istemiş biz yanlışlıkla siyah göndermişiz. Aradı durumu söyledi. Ücretsiz olarak eskisini iade almadan yenisini gönderdik.
    Hocam illaki aralarında iyileri de vardır da bize tanışmak kısmet olmadı..

    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle tipler her yerde var hocam. Sonra ekonomik kriz var diyorlar. Varsa o zaman sende müşteriyi kaçırma.
    Bir ara bir projemiz için ince bir zincire ihtiyacımız oldu. Gittiğimiz bir yerde adama söyledik, adam arka tarafa doğru gitti. Herhalde mala bakıyor diye düşündük, bir baktık ki başka bir müşterinin arkasında elini arkaya bağlamış bakıyor
    Satmayacaksan satma arkadaş. Elimde yok de gönder. Sanki bir orada yokmuşuz gibi davrandı
    Aynen böyle olduk.
    Olay müşteri kaçırmak vs değil aslında çalışmak istemezsin ama yüzüne yüzüne söylemekte istemezsin bir liralık mala 10 lira çekersin gider o müşteri. Ama bunlar cidden liseli kız gibiler yani onu iflit oluyorum telefonlara bakmamak nedir arkadaş ya oldu olacak tripli bir sms at bari
  • 05-05-2024, 13:49:23
    #15
    sen bana ulaş özelden bende aynı sıkıntıları çektim vakti zamanında dropshipping olarak.

    baskı yaptırmak istersen.sipariş geldikçe ödeme yaparım dersen güzel bir sistemim var

    tasarım konusunda da yardımcı olurum.
  • 05-05-2024, 15:01:44
    #16
    zekikaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bir yıldan biraz daha uzun süre önce bir e-ticaret markası kurdum ve o gün bugündür toptancılarla uğraşmaktan anam ağlıyor İnanılmaz bir şekilde doğru dürüst toptancı bulmak imkansız hepsi acayip şımarık, vurdumduymaz, kalitesiz hatta terbiyesiz. Öyle olmayan illa vardır ama binde bir oldukları için ben denk gelemedim henüz..

    Hal böyle oluca bizde biraz daha t-shirt tarafına yönelelim istedik. Fakat biryerlerden toptan t-shirt almak yerine kendi markamıza ait kendi t-shirtlerimizi ürettirip onları satmak istiyorduk. Bilmediğimiz şey ise oradaki üretimcilerin de toptancılardan aşağı kalmadığıydı. Önce R10'dan ismi lazım değil bir arkadaşla anlaştık, deneme baskı istedik bastı gönderdi herşey normal, ürünlerin kalitesini de sevdik sipariş geçeceğiz artık ama öncesinde kumaş renklerini görebilmek için bir kumaş kartelası istedik ki sadece siyah ve beyaz sipariş vermeyeceğiz. Diğer renk kumaşlarıda bilelim görelim ona göre tasarımlarımızın hangi renkte nasıl duracağını öngörebilelim. Neyse arkadaş konuştuk tamam dedi göndereyim bir iki güne sonra liseli kız gibi telefonlarımızı açmamaya başladı. 1-2-3-5 yok açmıyor. En son tanımadığı bir telefondan aradım açtı dedim ulaşamıyorum sana abi dedi yapamayacağım senin işi çok yoğunum. Yersen!! Neyse silah zoru ile iş yaptıracak halimiz yok ok dedik gönderdik.

    Sonra yine R10'dan bir arkadaşımınız önerisi ile bursatekstilbaski.com'a ulaştım. Neyse aradım konuştum, anlattım. Hatta ilk başımızdan geçen olayı da anlattım. Oda benim gibi liseli kız gibi davranmanın doğru olmadığını vs söyledi. Neyse nitekim ondan örnek baskı istemedim direk kumaş kartelasını istedim ki aynı şekilde hangi renk kumaşlar var, hangi tasarımı nasıl uygularız planlayabilelim. Tamam dedi gönderelim tabiki. Sonra bilin bakalım ne oldu bu vatandaşta liseli kız moduna geçti ve telefonlarımıza bakmamaya başladı. Bende artık ilk seferki gibi bilmediği bir telefondan arama gereği hissetmedim.

    Ama gerçekten bu arkadaşların dertlerini anlamakta zorlanıyorum. Ya kimse kimse ile çalışmak zorunda değil işine gelmiyorsa yapmak istemiyorsan kestirir atarsın biter. Ne bozuluruz ne küfrederiz.. Ancak sevgilisi ile ayrılmış ama sevgilisinin haberi olmayan liseli ergen kız tripleri nedir böyle. Siz bu ahlakla nasıl iş yapıp nasıl para kazanıyorsunuz inanılır gibi değil.. Sonra devran döner iş yok, yaprak kıpırdamıyor diye ağlarsınız ama borun pazarı geçmiş olur.

    Bende bundan sonra bu gibi kişilerle uğraşmak yerine kendi aletlerimi alıp evde yapacağım üretimi. Nette gezinirken Cricut diye bir markaya rastladım. Çok şık güzel cihazlar ile nerdeyse all-in-one bir sistem oluşturmuşlar ama anladığım kadarı ile Türkiye'de tüm cihazlar gelmemiş.. Birde doğru mu anladım bilmiyorum fakat sanki sadece folyo kesim yapıp onu süblimasyon baskı yapıyor. Yani rengarenk DTF baskı gibi işler yapılamıyor gibi. Ya da ben henüz yeni araştırmaya başladığım için anlamadım bilemiyorum.

    Nitekim kötü komşu ev sahibi eder misali kötü Toptancı ve Üreticiler de bizi üretimci olma yoluna itti. Teşekkür ederiz.
    Hocam özel değilse toptan yaptırmaya çalıştığınız ürünlerin yaklaşık adetleri nedir?
  • 05-05-2024, 15:23:16
    #17
    Hocam bizde sizinle aynı sorunları yaşayıp kendimiz üretici olduk, yurtiçi ve yurtdışı bir çok yere tedarik sağlıyoruz ve print on demand şeklinde üretip sizin adınıza da müşterilerinize gönderebiliyoruz. kaliteli koton tişört baskı dahil veya sadece dtf baskı olarak ihtiyacınız olursa ben de yardımcı olabilirim, websitemize göz atıp online olarakta sipariş verebilirsiniz
  • 05-05-2024, 15:48:00
    #18
    m_kycn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam özel değilse toptan yaptırmaya çalıştığınız ürünlerin yaklaşık adetleri nedir?
    O aşamaya gelemedik ki hocam Zaten her üreticinin yada toptancının kendince belirlediği minimum sipariş baremleri var şu ya da bu şekilde minimum onların belirlediği adet ile sipariş geçebiliyoruz hani sipariş sayısını yeterli bulmamak gibi bir mazeretin arkasına saklanmakta mantıklı değil..

    furkancelebi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bizde sizinle aynı sorunları yaşayıp kendimiz üretici olduk, yurtiçi ve yurtdışı bir çok yere tedarik sağlıyoruz ve print on demand şeklinde üretip sizin adınıza da müşterilerinize gönderebiliyoruz. kaliteli koton tişört baskı dahil veya sadece dtf baskı olarak ihtiyacınız olursa ben de yardımcı olabilirim, websitemize göz atıp online olarakta sipariş verebilirsiniz
    Hocam bana bir iletişim whatsapp felan iletir misin görüşelim..