Özet: arkadas bir cok toptancidan sorun yasamis. En sonunda kendi uretime baslamis.
Okuduktan sonra gördüm

Belli bir sure sonra paraya doygunluk mu desem.iş begenmemezlik mi desem heryerde var hocam bu insanlar.
Onlara da sorsan musterilerden dert yanarlar.Bu devirde ticaret sabir işi.Tek yere bagli kalip fiyat almayacaksin hocam.Ayni anda farkli kisilerden teklof alacaksin.Onlar firildaksa sende oyunu onlara gore oynayacaksin.