Hocam insan var insan var. Forumdan bir arkadaş 1 koli küllük sipariş geçti bize. Kırmızı istemiş biz yanlışlıkla siyah göndermişiz. Aradı durumu söyledi. Ücretsiz olarak eskisini iade almadan yenisini gönderdik.
Hocam illaki aralarında iyileri de vardır da bize tanışmak kısmet olmadı..
Böyle tipler her yerde var hocam. Sonra ekonomik kriz var diyorlar. Varsa o zaman sende müşteriyi kaçırma.
Bir ara bir projemiz için ince bir zincire ihtiyacımız oldu. Gittiğimiz bir yerde adama söyledik, adam arka tarafa doğru gitti. Herhalde mala bakıyor diye düşündük, bir baktık ki başka bir müşterinin arkasında elini arkaya bağlamış bakıyor

Satmayacaksan satma arkadaş. Elimde yok de gönder. Sanki bir orada yokmuşuz gibi davrandı

Aynen böyle olduk.
Olay müşteri kaçırmak vs değil aslında çalışmak istemezsin ama yüzüne yüzüne söylemekte istemezsin bir liralık mala 10 lira çekersin gider o müşteri. Ama bunlar cidden liseli kız gibiler yani onu iflit oluyorum telefonlara bakmamak nedir arkadaş ya oldu olacak tripli bir sms at bari