r10 kariyerinde aşağıdaki maddeler kapsamında 5 / 5 çekebilen babayiğit varsa görelim

- İki yıldan fazla zamandır üyeyim
- 10 dan fazla ticaretim oldu ve hepsi pozitif, negatif traderim yok
- Hiç banlanmadım
- Hiç ceza yemedim
- Hakkımda hiç şikayet açılmadı

5'de kaç yapabildiniz?
Ben 3/5 de kaldım =)
İşte 5 de 5 yapan o koç yiğitler :
edit : forumda bu kadar temiz sicilli adam olacağını düşünmemiştim o nedenle listeyi guncellemeye yetişemedim 🤣 sadece @Hakaco_01; ve onun vesilesi ile temiz sicilli tüm eski üyeleri tebrik ederim; senelerce nasıl tuttunuz kendinizi ya
valla helal olsun!