• 24-04-2024, 16:59:17
    #10
    5/5
  • 24-04-2024, 17:00:09
    #11
    2/5
  • 24-04-2024, 17:00:11
    #12
    5/5
    2 sene ticaret puanı kullanmadım sayılıyor değil mi
  • 24-04-2024, 17:01:10
    #13
    5/4 çok şükür.
  • 24-04-2024, 17:03:45
    #14
    5/5
  • 24-04-2024, 17:04:40
    #15
    backlinkmatik.com
    onuralcay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5/5
    2 sene ticaret puanı kullanmadım sayılıyor değil mi
    yok hocam resmi kayıtlara dayanmalı trader tutmadı, seneye tekrar başvurabilirsiniz

    yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1/5 😅
    şeref golünüzü atmışsınız olsun hocam

    Sevindik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4/5 yapmışım ticari olmaya konuya teklif vermek ceza sebebiymiş
    o da nazar boncuğunuz olsun hocam gayet iyi
  • 24-04-2024, 17:10:54
    #16
    r10 nun ban rekoru bende.
    ceza dediğin ne hocam ?
    5/4 sanıyorum. 16 yıllık üyelikte bence kral benim
  • 24-04-2024, 17:11:38
    #17
    5/5
  • 24-04-2024, 17:13:00
    #18
    5/5 evelAllah ☺