onuralcay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5/5
2 sene ticaret puanı kullanmadım sayılıyor değil mi
yok hocam resmi kayıtlara dayanmalı trader tutmadı, seneye tekrar başvurabilirsiniz

yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1/5 😅
şeref golünüzü atmışsınız olsun hocam

Sevindik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4/5 yapmışım ticari olmaya konuya teklif vermek ceza sebebiymiş
o da nazar boncuğunuz olsun hocam gayet iyi