• 24-04-2024, 19:25:50
    #28
    bir kere başka kişiye açmak isterken bana şikayet konusu açmıştı bir arkadaş.

    o sayılmazsa 5/5

    hatta bende hiç kimseye şikayet konusu açmamıştım 2 yıldır. Ama orda da mecbur kaldım bir kere ne güzel tertemiz gidiyordum
  • 24-04-2024, 19:43:06
    #29
    ah ya ilk maddeden kaçırdık
  • 24-04-2024, 20:32:42
    #30
    5/5...
  • 24-04-2024, 20:33:15
    #31
    Moderatör
    Sonuncu maddede elendim 😂
  • 24-04-2024, 20:39:05
    #32
    Sanirim 2007den beri uyeyim kimseye ters yapmadim. Gorduklerim oldu elbet.
  • 24-04-2024, 21:32:08
    #33
    4/5 şuan yıldan kaybettik 😁
  • 24-04-2024, 21:45:15
    #34
    - Üyelik tarihim belli.
    - 1 tane negatif var ama ben negatif saymıyorum. Eleman çakallık peşindeyken, nasıl olduysa ben yedim negatifi kaldırmadılar.
    - Bu madde için sanırım aktif en fazla banı olan üyeyim.
    - Üst maddeyle paralel.
    - Birini direkt mağdur ettiğim söylenemez ama bizim tarafımızdan kaynaklı gecikme ve yanlış anlaşılmalardan dolayı açılanlar oldu elbette.
  • 24-04-2024, 21:47:27
    #35
    Selamlar
  • 24-04-2024, 21:48:01
    #36
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 nun ban rekoru bende.
    ceza dediğin ne hocam ?
    5/4 sanıyorum. 16 yıllık üyelikte bence kral benim
    61 banla rekor bendeymiş