bir kere başka kişiye açmak isterken bana şikayet konusu açmıştı bir arkadaş.

o sayılmazsa 5/5

hatta bende hiç kimseye şikayet konusu açmamıştım 2 yıldır. Ama orda da mecbur kaldım bir kere ne güzel tertemiz gidiyordum