Anket r10'da rahatça gezmek için artık geceyimi seviyorsun?
Toplam Katılımcı Sayısı: 12
r10'da rahatça gezmek için artık geceyimi seviyorsun?
Evet / Bi Geceleri Rahatça dolaşıyorum.
%100,00 (12 Oy)
Hayır / Ben Gündüzleri'de dolaşıyorum [1 saate 1 sayfa ile]
%0 (0 Oy)
  • 05-07-2009, 22:47:27
    #1
    Evet arkadaşlar r10 1-2 haftadır, bazı sorunlar yaşıyor. Sorunu tam olarak kimse bilmiyor, Saldırı deniliyor, makina kasıyor deniliyor, server bakımda deniliyor. Bunlar bizi etkiliyor sonuçda. Size soruyorum sizde benim gibi Geceyi sever mi oldunuz? çünkü r10'da artık gece rahatlıkça dolaşabiliyoruz. Sabah r10'nu yeniliyene(f5) yapana aşk olsun 10 dk bekler, ya hata yada db hatası ile karşılaşır. İsteğim, en kısa sürede eski motivasyonuna kavuşması ve Problemsiz bir webmaster Platforumu olarak devam etmesidir.
  • 05-07-2009, 22:49:57
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Radmin'de bu durumdan memnun değil çözüm üretmiye çalışıyor. Yeni sunucu almış ama saldırı var yazmıştı gecen gün radmin
  • 06-07-2009, 00:33:40
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Aynen gündüz sorunlu olması herkesin canını sıkıyor çünkü o an bişey unutuyon ve r10 akla geliyor ama bakamıyoruz gerci benim için geceler rahat hem daha iyi çalışabiliyosun ses yok gürültü yok