Evet arkadaşlar r10 1-2 haftadır, bazı sorunlar yaşıyor. Sorunu tam olarak kimse bilmiyor, Saldırı deniliyor, makina kasıyor deniliyor, server bakımda deniliyor. Bunlar bizi etkiliyor sonuçda. Size soruyorum sizde benim gibi Geceyi sever mi oldunuz? çünkü r10'da artık gece rahatlıkça dolaşabiliyoruz. Sabah r10'nu yeniliyene(f5) yapana aşk olsun 10 dk bekler, ya hata yada db hatası ile karşılaşır. İsteğim, en kısa sürede eski motivasyonuna kavuşması ve Problemsiz bir webmaster Platforumu olarak devam etmesidir.